PACCAR

Firma "Paccar Engines" je součástí globální skupiny PACCAR do které patří další společností a značky jako třeba DAF, Dynacraft, Layland, Peterbilt.

Za více než 50 let firma vyrobila a dodala přes milion kvalitních motorů svým zákazníkům do celého světa.

Kvalita a inovace jsou jádrem našeho úspěchu v produkci motorů. Firma PACCAR v průběhu let zavedla řadu technických inovací a průmyslových prvenství.

V roce 1956 začíná firma PACCAR s výrobou svých motorů. Tato počáteční výroba zaručovala kvalitu motorů u nákladních automobilů značky DAF.

Motor DD5751957 – první továrna na motory
DAF získáva licenci na naftové motory Leyland. První produkční motor byl  o obsahu 6 litrů. Brzy na to vyvinul DAF jeho vlastní verzi.

1959 – diesel turbo motor
DAF vylepšuje DD575, přidáním turbo–dmychladla a stala se jednou z prvních společností, která nabízela komerční dieselové motory s turbo přeplňováním.

1960 – expanze výroby
Během příštích 20 let DAF rozšířil svůj výrobní program přidáním motorů o obsahu 11 a 8 litrů. Tyto motory díky novým technologiím, jako je chlazení plnícího vzduchu a pokročilé turbo vstřikování, podávaly stále větší výkon.

1968 – laděné sací potrubí
PACCAR zavádí do svých vznětových motorů lepší řízení přiváděného vzduchu. To mělo za následek, vyváženější proudění vzduchu do motoru a zvýšení jeho výkonu.

Intercooling 1973 – Turbo intercooling
Došlo k dalšímu zlepšení kvality sání zavedením mezichladiče pro nasávaný vzduch. Nasávaný vzduch se ochladí a zvýší se jeho hustota. Díky tomu se zlepší spalování a zvýší výkon motoru.

1997 – Motory DAF dosahují výkonu 1500 koňských sil
V roce 1997 společnost DAF začala jako první testovat CGI (zhutněná grafitová litina) v motoru svého závodního kamionu. Díky tomuto materiál nemá problém motor dosáhnout výkonu až 1500hp. Díky těmto testům byl DAF schopen zvýšit výkon svých motorů.

1998 – Spuštěna výroba motorů PF
Robustní 9,2-litrový motor rychle vynikl díky výkonu, spolehlivosti a účinnosti spolu s CF modely DAF.

2002-2005 – MX Engine
DAF vyvíjí MX Engine, aby splnil požadavky emisní normy Euro 4/5.

2007 – Mezinárodní Truck roku
DAF XF105 byl vybrán jako Truck roku, a to především díky úspěchu motoru PACCAR MX.

2010 - PACCAR MX začíná vyrábět motor pro Severní Ameriku
Motor MX vyvinutý společností DAF a PACCAR v Eindhovenu, je montován do nákladních vozidel v Severní Americe. V témže roce otevírá PACCAR nový výrobní závod v Mississippi. Jedná se o nemodernější výrobní závod na světě.

2013 – PACCAR rozšiřuje řadu patentovaných motorů
Nové motory PX-9, MX-13, PX-7Nové motory PACCAR MX-13, PX-9 a PX-7 poskytují vyšší výkon a točivý moment Stejně tak  jako palubní diagnostiky (OBD), které poskytují zvýšenou schopnost servisu s komplexními elektronickými diagnostických nástroji.

 

Sortiment vyráběných filtrů:

16265-1, 16265-2, 162651, 162651, 162652, 162652, 2515304, 2515304, 2515304, 3500852000, 3500852000, 3500853000, 3500853000, 45169-1, 451691, 451691, 45179-1, 451791, 451791, 625081, 625081, 625081, 842408, 842408, 842408, E60045, E60045, E60045, Y00586607, Y00586607, Y02111703, Y02111703, Y02128100, Y02128100, Y02128100, Y02424611, Y02424611, Y02549901, Y02549901, Y02729105, Y02729105, Y02729105, Y03414806, Y03414806, Y03426604, Y03426604, Y03601712, Y03601712, Y03702609, Y03702609, Y04526110, Y04526110, Y05008005, Y05008005, Y05017203, Y05017203, Y05017412, Y05017412, Y05753412, Y05753412, Y05753510, Y05753510, Y05753608, Y05753608, Y05753706, Y05753706, Y05753804, Y05753804, Y05753902, Y05753902, Y05754000, Y05754000, Y05754111, Y05754111, Y05754209, Y05754209, Y16265-2, Y1626512, Y1626512, Y1626512, Y162652, Y162652, Y1626526, Y1626526, Y162655, Y162655, Y162655

Poptávka filtru

CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.